اس ام اس سرکاری
اللهم عجل الولیک الفرج
ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های ایران

شم عزیزان می توانید پیامک های زیبای خود را به شماره ی 09139326032  ارسال کنید (با ذکر نام در صورت دلخواه) تا ما آن ها را با نام خودتان در وب منتشر کنیم.

 

اونقدر دوست دارم که میخوام بخورمت ، اما حیف که مامانم گفته هله هوله نخور.

فرستنده : آرمان 09370***816

.

.

اسمت رو روی غنچه نوشتم شکفت ، رو درخت نوشتم میوه داد ، تو صحرا نوشتم لاله زار شد! آخه این اسمه یا کود حیوانی؟

فرستنده : 0935***7904

.

.

در وفا هیچکس استاد نیست ولی در بی وفایی همه استادند. چطوری استاد؟

فرستنده :0937***4673

.

.

دو تا جوجه عاشق هم میشن و به هم قول ازدواج می دن ، وقتی بزرگ میشن جفتشون خروس بودن ، نتیجه : تا وقتی جوجه ای عاشق نشو

فرستنده : افشین سرفراز

.

.

سلامی به گرمی آش رشته که روش با پیاز داغ نوشته : دوست دارم فرشته

.

.

مشترک گرامی ، حرکت زشت شما را در حمام دیدم...

هیچکس تنها نیست ( همراه اول )

.

.

یا رب از دلهای ما سوز محبت را نگیر ، بر این تجمع این توسل این این ارادت را مگیر ، هستی ما بستگی دارد به حب دوستان ، هر چه میخواهی بگیر اما رفاقت را مگیر

.

.

جون خودت یکبار گردنتو تکون بده
:
:
:
دلم واسه صدای زنگولت تنگ شده.

.

.

غضنفر دفتر ازدواج میزنه تبلیغ میکنه : با هر ازدواج دائم یک ازدواج موقت هدیه بگیرید.

.

.

دخترا مثل ماهی قرمز هستند. بدست آوردن آنها اسان و نگهداشتن آنها مشکل است.

.

.

نحوه برخورد با فردی که سبیل گذاشته
:
:
:
ماشاالله مردی شدی واسه خودت

.

.

عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست ، من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست.



نظرات شما عزیزان:

ayhan
ساعت20:54---22 ارديبهشت 1390
سلام من شما رو لينك كردم شما هم منو با عنوان Azərbaycan-Traxtor لينك كن

rahil
ساعت19:55---22 ارديبهشت 1390
sallam dooste aziz
mer30 az in ke be man sar zadin
man shomaro link kardam
webloge jalebi darin
movafagh bashin


مصطفیjOon
ساعت17:05---22 ارديبهشت 1390
لینک شدید


حشره
ساعت16:13---22 ارديبهشت 1390
سلام مرسی که سر زدی، لینکت کردم، تو هم منو با اسم وبم بلینک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:پیامک توپ,
ارسال توسط مصطفی